Text se teprve připravuje.

DIAGNOSTIKA MOTORŮ

 

V současné době provádíme diagnostiku motorů několika způsoby. Většinu zákazníků především požaduje diagnostiku po sériovém vedení přes diagnostickou zásuvku vozidla. Pro tyto účely vlastníme tester BOSCH KTS 670 s dvoukanálovým mobilním osciloskopem a velmi podobný přístroj BOSCH KTS 540 s komunikací přes bluetooth.Software těchto přístrojů nabízí v současné době programy pro testování více jak 100 výrobců osobních automobilů, několik tisíc systémů BOSCH i jiných výrobců. Data jsou pravidelně 4x ročně aktualizovány. Pro vozy koncernu VW (VW, AUDI, SEAT, ŠKODA) používáme originální diagnostiku VAG.

 

 

Z HISTORIE

Již od roku 1997, kdy jsme pořídili kompletní diagnostické přístoje BOSCH se zabývame diagnostikou a opravami elektronických systému motorů. Za tu dobu jsme již vystřídali několik různých testerů zejména pro diagnostiku řídících jednotek. Neustálé zdokonalování nás nutí jít s dobou a proto také musíme stále obnovovat zastaralé přístroje za nové a moderní. V roce 1997 jsme začínali s dnes již legandární a také asi již nepoužitelnou KTS 300. Ten to přístroj nám otevřel cestu do diagnostiky řídících jednotek. Díky tomu jsme poznali jaké jsou možnosti a kterým směrem je nuné se v diagnostice vydat. Stále větší nároky na vyhledávání závad a také složitější technika v moderních vozech nás vedla v roce 2000 znovu k zakoupení modernějšího testeru KTS 500, který více rozšířil naše možnosti diagnostiky. Jak jsme předpokládali tak ani tento přístroj nám zanedlouho nevyhovoval a tak jsme byli nuceni znovu přejít k novému přístroji a to byl KTS 650. Tento přístroj nám umožnil opět rozšíření dignostikovaných vozů a hlavně další přínos v možnosti použití dvoukanálového osciloskopu. Po menších i větších upgradech na vyšší model KTS 670 a zakoupení kabelu pro komunikaci CAN-BUS nám tento tester slouží dodnes.

© 2018 AUTO DAREBNÍK spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.