Text se teprve připravuje.

KLIMATIZACE

- plnění chladivem R134a, výměna chladiva, vyčištení chladiva - pro starší systémy vozidel

 - plnění chladivem R1234yf, výměna chladiva, vyčištení chladiva - pro moderní a nejnovější systémy vozidel

 - kontrola těsnosti chladicího systému - použiváme v současnosti všechny dostupné technologie ke zjištění netěsnosti a úniků chladiva - základní metoda: při každém plnění chladivem doplňujeme do systému UV barvivo pro pozdější snadnou detekci úniku. Dále při plnění chladivem testuje plnička na podtlak celý systém chladiva klimatizace. Při zjištěné netěsnosti v systému používáme vysokotlaký test systému(cca 25 barů) směsí plynů vodík-dusík a následnou kontrolu na pokles tlaku a detekci úniku pomocí detektoru vodíku. Případně umíme udělat i podobnou kontrolu pomocí čistého dusíku. Pro kontrolu úniku ze systému již naplněného chladivem používáme také detektor úniku chladiva.

 - čištění klimatizace - vyčištění vzduchových kanálů a výparníku dezinfekcí a nebo

- čištění klimatizace - vyčištění celého vnitřního prostoru ozónem - generátorem ozónu

 

 

 K plnění systému klimatiace chladivem R134a používáme automatickou plničku Bosch. Pro plnění chladivem R1234yf používáme plničku TEXA. Celý proces trvá přibližně 35-40min a skládá se z odsátí zbytkového starého chladiva, vyvakuování systému-20minut, podtlaková zkouška těsnosti a samotné naplnění olejem a odváženým množstvím chladiva přesně dle typu vašeho vozu. O celém procesu dostanete vytištěný protokol, takže přesně uvidíte kolik bylo do Vašeho vozu naplněno chladiva.  Informujte se osobně nebo na tel. 517371206, 602736917.

 

 

 

  Naše aktivity nekončí jen u plnění a čištění systémů klimatizace, ale zabýváme se také diagnostikou elektronického systému klimatizace, opravami kompresorů, hadic, potrubí a veškerých elektronických kompenentů ovládání klimatizace. Únik chladiva ze systému klimatizace zjišťujeme několika způsoby. Základní zkouška těsnosti celého systému se provádí pomocí přístroje Bosch pro plnění chladiva, kde samotný přístroj provede zkouškou těsnosti podtlakem ihned po kroku vyvakuování systému. Jestliže je zkouška negativní je ihned upozorněna obsluha a fáze naplnění chladivem už dále neproběhne. Pro další testy těsnosti používáme nejčastěji fluorescenční UV barvivo, které přidáváme do hladiva vždy při plnění systému chladivem. Případná netěsnost lze následně zjistit tak, že se nasvítí výkonou UV lampou a vizuelně přes žluté brýle zkontrolují veškeré trubky, hadice, kondenzátor, kompresor a všechny přístupné časti okruhu klimatizace. Rychlejší úniky z okruhu klimtizace také zjišťujeme pomocí natlakování systému dusíkem a následnou kontrolou. V poslední době se nám také osvědčila detekce úniku chladiva pomocí přístroje od amerického výrobce, pomocí kterého "očucháváme" všechny spoje a problémové části systému. Velmi citlivý detektor přímo určený na chladivo R134a následně akusticky upozorňuje na místo úniku chladiva. Ovšem nejlepších výsledků dosahujeme momentálně s nejnovější metodou testování pomocí směsi plynů vodík-dusík.

  Servisem klimatizací jsme se začali zabývat asi před 25 lety. Za tu dobu jsme nasbírali spoustu zkušeností s opravami a údržbou systémů klimatizací na většině osobních a dodávkových vozů. Pro plnění klimatizací používáme plněautomatickou plničku SILVERTRONIC od BOSCHe. S tímto přístrojem dokážeme jak doplnit tak i zcela nově naplnit jakoukoliv klimatizaci na osobních i nákladních vozech. Přístroj umí také recyklovat a vyčistit chladivo v systému klimatizace. Nabízíme rovněž čištění - dezinfekci vzduchovodů a výparníku v interiéru vozidla, čímž zabráníte vzniku nepříjemného zápachu z výdechů klimatizace a topení uvnitř vozu. Samozřejmostí je výměna pylových filtrů, které BOSCH nabízí ve standardním provedení a v provedení s aktivním uhlím. Přehled, umístění a objednací čísla pylových filtrů u nekterých vozů.

 

 

© 2024 AUTO DAREBNÍK spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.